cch dief gepakt

Voor alle mogelijke discussies en vragen en eventuele mededelingen.

cch dief gepakt

Berichtdoor Pitbull » 30 mei 2010, 07:51

ik las dit op DSC misschien goed om te weten

verhaal van CCH , komt een del sol in voor.
mischien dat mensen nog iets missen ..

Ok, om wat meer duidelijkheid te geven aan iedereen hier op het forum over het verhaal rondom de k20 swap die was gestolen bij mij uit mijn loods.

Paasweekend 2010

Vrijdagavond 2 april.

Ik was bezig in de loods aan een projectauto. Op dit moment stond het motorblok nog gewoon op de pallet.

Zondagochtend 4 april kwam ik weer in de schuur en tot mijn grote verbazing was de motor(swap) verdwenen (terwijl mijn ATR strak ervoor stond). Ik belde gelijk de eigenaar van de motor en vroeg aan hem of hij toevallig had opgehaald (hoopte het). Helaas was dit dus niet het geval en was de swap gestolen.

Thuis aangekomen ging ik meteen de pm’s bekijken die ik had ontvangen van ene “eg6” en inmiddels had de eigenaar (Floris van Maanen) contact opgenomen met Ronnie (P.orno) en die vertelde meteen dat hij een aantal berichten had ontvangen van ene “eg6”. Hij vertelde dat hij in eerste instantie alleen vroeg naar een K20 swap. En Ronnie verwees hem naar mij, omdat ik er nog een had staan. Ik heb een aantal pm’s gewisseld met deze gebruiker, maar er kwam niet echt duidelijke interesse van hem. Op zich niks verdachts, totdat Ronnie zaterdagnacht een pm ontving met daarin de vraag of hij toevallig nog een setje aandrijfassen had liggen en een ecu. Precies hetgeen wat dus niet was gestolen! Ik was hierbij wel zeker dat dit diegene was die hem had gestolen. Nu nog uitzoeken wie.

Maandag 5 april.

Na een zeer onrustige nacht slapen vroeg opgestaan en gelijk weer achter de computer gedoken. Vrijwel meteen heb ik contact gezocht met CCH en mijn verhaal uitgelegd. Aan de hand van het IP-adres waarmee de gebruiker ‘eg6’ met mij contact had gezocht, kon CCH via het forum zien dat niet alleen deze gebruiker dit IP-adres gebruikte. Het IP-adres was ook gekoppeld aan een andere gebruiker. Deze gebruiker heet Gwennos. Op dat moment viel alles op zijn plek. Waarom? Omdat hij tot twee keer toe bij mij bij de loods is geweest en 1 keer zelfs met zijn vader samen! Iedereen die hem wel eens heeft gezien zou niet zeggen dat deze jongen zulke dingen kan doen. Maar helaas blijkt het “bewijs” het tegen te spreken.

Omdat ik zelf al eens vorig jaar (2009) bij hem was geweest om zijn auto af te stellen, wist ik waar hij woonde. Straatnaam wist ik niet meer, maar wel hoe de straat eruit zag en dat hij vlakbij de snelweg zat en dat het een 1 richtingsverkeer straat was met een grachtje er tussen. Na 2 min Googlen kwam ik erachter dat Delft 2 straten heeft met 1 richtingsverkeer. Dat scheelde!

Dus wij zijn gelijk in de auto gestapt en richting Delft gereden. Onderweg wat jongens gebeld van 070-racing en gevraagd of zij toevallig Gwenn kennen. Bij toeval was een van die jongens goed bevriend met Gwenn. De jongens van 070 hadden deze jongen gebeld (Amrish) en de boel uitgelegd waarop hij mij weer terug belde om te vragen of ik het zeker wist of dit wel waar was. Toen vertelde ik hem dat ik niet zomaar ff naar Delft toe ga rijden om 1 of andere vermoeden. Dit kon haast niet anders want hij was 1 van de weinige die bij de loods van mij was geweest. Inmiddels waren we daar gearriveerd en de boel verkend. En wat bleek, er stond een trolley in de tuin waarop motorblokken werden vervoerd. Ook zaten er dikke krassen in de stenen van de straat af naar het gangentje richting de poort van hun tuin. En nu ook zelfs een vers spoor!

Na een rondje langs de woning te hebben gedaan niks kunnen zien/vinden. Dus we hadden ons even terug getrokken en verderop even afgesproken met twee van de jongens van 070 (John en Daniel) en de situatie uitgelegd. Na wat telefoontjes hebben we zijn werkgever kunnen bereiken en alles uitgelegd en vertelde mij een nogal akelig verhaal. Hij vertelde dat Gwenn laatst bezig was met het uitbouwen van een B16a2 uit een Delsol. Bij toeval had ik wat gelezen op het forum over een gestolen Delsol. Dus ik vroeg een aantal dingen aan hem van wat ik me nog kon herinneren en dat kwam dus overeen. Hij vertelde ook dat de motor eruit was gehaald en in ene de Delsol spoorloos was. Afijn, na dit gesprek had hij Gwenn zelf gebeld en verhaal gehaald. Gwenn was in alle staten, want hij niks gedaan zei hij. Hij zou mij bellen, vertelde hij aan zijn baas. En dat deed hij ook! Hij belde me op en vertelde me dat hij er niks mee te maken had. Dus ik “blufte” en zei tegen hem dat ik het zwart op wit had staan dat hij diegene was die die berichten had gestuurd. Daarop zei hij “dat bewijs wil zou willen zien”. Waarop ik weer zei “dat krijg je alleen maar in de rechtbank te zien”. Toen was het even stil aan de andere kant van de lijn. Waarop ik gelijk weer door ging “als je zo onschuldig bent, bewijs het me maar! Laat die schuur van je eens zien”. Toen zei hij ‘’dat is goed, ik ben over 30 min thuis’’. Waarop ik zei ‘’dat is mooi! Ik ben al in Delft’’ (*slik* hoorde ik aan de andere kant).

Dus ik vroeg John en Daniel of ze mee wilde gaan met ons (Floris en ik). Dat zagen ze wel zitten! Dus wij meteen in de auto gesprongen en meteen naar zijn huis gereden. Wij stonden 3 min van zijn huis vandaan dus wij waren er al snel. En tot onze verbazing werd hij al afgezet door een vriend van hem en sprintte hij richting zijn schuur toe. Natuurlijk sprongen wij de auto uit, want hij had wel degelijk wat te verbergen. Hij was de schuur ingerend en onder een deken gaan zitten.

Even voor de duidelijkheid wij hadden op dat moment nergens mee gedreigd of iets dergelijks!

Dus ik had even mijn vader gebeld (deze is rechercheur bij Politie Almere) en gevraagd wat ik moet doen. Hij vertelde mij dat Gwenn duidelijk wat te verbergen had en dat ik Politie Delft moest bellen. Ik dacht bij mezelf; ik ga eerst alleen zeggen dat ik de politie ga bellen i.p.v. het gelijk doen, want de kans dat hij dan nog gaat praten is klein. Zo gezegd zo gedaan. Bij het woord Politie bellen kwam hij net zo snel naar buiten als dat hij naar binnen toe ging en riep meteen geen politie! En wou met mij praten. Dus ik zei tegen hem “hier sta ik achter de poortdeur, doe maar open”. Dat wou hij niet, hij zou via de voordeur komen. Prima! Maakt mij niet uit. Ik kon wel zien via de zijkant dat hij een mes uit de keukenla pakte waarop ik tegen Floris zei “bel de politie maar, dit gaat uit de hand lopen”. Inmiddels stonden we bij de voordeur (op 3 meter afstand) en hij deed de voordeur open met het mes in zijn handen. Ik vroeg meteen aan hem “waar ben je mee bezig? Ben je me nu aan het bedreigen?” waarop hij zei “ik voel me bedreigd” Ik weer terug “kerel, ik heb nog geen 1 woord dreigend naar je toe gezegd in de zin van dat ik je pijn ga doen. Ik sta op de openbare weg en jij zit mij nu te bedreigen met een mes. Jij begaat een strafbaar feit, niet ik! We hebben nu ook de politie gebeld” waarop hij meteen weer zei “nee zo bedoel ik het niet, geen politie!” En hij wou graag met mij spreken alleen binnen in huis.

Hij had inmiddels het grote keukenmes weggelegd en de discussie begon. Na 1 minuut ontkennen, bekende hij meteen dat hij wist waar de motor lag en dat hij hem terug zou geven aan mij. Inmiddels was de politie gearriveerd en Gwenn zei (stom genoeg) hardop, waar de politie bijstond, dat hij wist waar de motor was. Hij werd meteen apart genomen en meteen sloeg hij dicht. De politieagent kwam naar mij toe en vertelde mij dat hij schuldig is tot over zijn oren, maar er was geen echt bruikbaar bewijs (dit vertelde ze op basis van eigen gevoel en gedrag die hij toonde). Op dat moment kwam Gwenn zijn moeder thuis aan en schrok behoorlijk van wat er allemaal voor het huis stond. De politie stapte naar binnen samen met Gwenn en hij moest aan zijn moeder vertellen wat er gebeurd was. Hij wou het samen met mij oplossen zonder de politie erbij. Zo gezegd, zo gedaan! Wij hadden iedereen weggestuurd en waren naar binnengegaan en hebben met Gwenn en zijn moeder gepraat. Inmiddels was het al half 11 ‘s avonds en wij (Floris en ik) moesten de volgende dag werken. Dus wij besloten om af te spreken met Gwenn en zijn moeder dat we de motor de volgende avond zouden komen halen om 8 uur.

Dinsdagavond 6 april.

Wij stonden op de stoep bij de moeder van Gwenn en zij vertelde dat ze het motorblok niet bij hun op de stoep wou hebben i.v.m. de buren. Waarop wij zeiden dat dat hun probleem was en niet de onze, dan had haar zoon de motor niet moeten stelen. Zoals iedereen weet, moeders liefde is heel groot en ze hield vol dat hij niks had gedaan.

Na 30 minuten kwam Gwenn thuis en was het weer moeilijk moeilijk. Op een gegeven moment kreeg hij een sms en konden we de motor ophalen. Waarop wij zeiden “wij gaan niet een of andere doodlopende straat in waar Jan en alleman ons staat op te wachten. Dat is de motor ons niet waard”. Nee, dit was niet het geval. Hij lag vlakbij, zei hij.

Het motorblok bleek aan de overkant in een gangentje te staan. We hebben met zijn 2-en het blok opgetild en in de auto gelegd. Dit heeft letterlijk me rug gekost heb er nog steeds last van.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 week later kwam ik erachter dat Gwenn zijn vader 3 huizen naast het gangentje woont. Mensen! Trek zelf je conclusies. Ik heb de mijne al getrokken.

Dit is het verhaal van het “spektakel” van de K20 swap die we gelukkig op subframe en uitlaatspruitstuk na wisten terug te halen vanuit Delft bij Gwenn aka Gwennos op CCH, schuilnaam eg6 voor criminele praktijken.

Ik wil graag CCH bedanken voor hun enorme hulp. En de jongens van 070-racing voor het helpen bij het terughalen van de K20 swap.

Mvgr,

Leo van Drie
Floris van Manen
Afbeelding
Pitbull
Forum user

Re: cch dief gepakt

Berichtdoor Ghost » 30 mei 2010, 08:21

die gwennos zit toch hier ook op het forum? Wat een fucking lijer, om dingen te stelen van een ander. Ik hoop dat hij een verkeerde persoon tegenkomt, en dat het er even goed bij hem wordt ingestampt, dat ie met ze vuile gore poten van andermans spullen moet blijven. Zou leuk zijn als ie een keer thuis komt en alles is leeg, kijken hoe die teringhond dan reageert.

Dit soort mensen mag van mij gewoon ter plekke worden afgeslacht.
Afbeelding
Ghost
Forum user

Berichtdoor Kill4You » 30 mei 2010, 13:37

Jammer dat ze hem niet harder hebben aangepakt.. Die zal wel gewoon doodleuk verder gaan :thumbsdown:
Afbeelding
Kill4You
Forum user

Berichtdoor Big-T » 07 jun 2010, 13:58

hoezo niet alsnog aangegeven bij de politie hij zal t vast wel blijven doen nu die er goed vanaf is gekomen?
Big-T
Forum user

Berichtdoor bigsach » 07 jun 2010, 14:14

dat was ut ? motor terug halen en verder niks :crazy:
ik had letterlijk zn tanden opgeëist
iemands anders zuur verdiend geld stelen is echt niet done
bigsach
Forum user

Berichtdoor bietelboer » 07 jun 2010, 14:18

Gwen heeft idd heel veel geluk dat Leo hem zo zacht aangepakt heeft zeg..Ik zeg aan de schandpaal die aap

http://img16.imageshack.us/img16/1079/eg6dief.jpg
Laatst bijgewerkt door bietelboer op 07 jun 2010, 19:54, in totaal 1 keer bewerkt
bietelboer
Forum user

Berichtdoor Pitbull » 07 jun 2010, 18:19

zou je niet zeggen van zown sulletje....
maar ik denk dat nick hem ook stuk of 5 keer dubbel gevouwen had hij was er toch bij haha (zou het minimale zijn wat ik zou doen iig)
Afbeelding
Pitbull
Forum user

Berichtdoor Baz » 21 jul 2010, 22:20

Pitbull schreef:zou je niet zeggen van zown sulletje....
maar ik denk dat nick hem ook stuk of 5 keer dubbel gevouwen had hij was er toch bij haha (zou het minimale zijn wat ik zou doen iig)

Kwestie van de HS knokploeg inschakelen. Even kijken op het fitnessforum en je hebt er zo wat denk ik :happy: :laugh:
Afbeelding
Baz
Forum user

Berichtdoor Big-T » 01 aug 2010, 01:13

bietelboer schreef:Gwen heeft idd heel veel geluk dat Leo hem zo zacht aangepakt heeft zeg..Ik zeg aan de schandpaal die aap

http://img16.imageshack.us/img16/1079/eg6dief.jpg

heet dat meisje geen bianca toevallig??
Big-T
Forum user

Berichtdoor bietelboer » 01 aug 2010, 11:32

Volgens mij heet ze paticia..
bietelboer
Forum user

Keer terug naar Algemeen